Dochádzkový systém potrebuje skôr či neskôr každá firma, ktorá chce mať prehľad o odpracovaných hodinách svojich zamestnancov. Klasické dochádzkové systémy v dnešnej dobe väčšinou neponúkajú možnosť evidencie dochádzky v teréne. Časy, kedy firmy evidovali príhody a odchody napríklad pomocou dochádzkovej knihy, sú už dávno minulosťou. Ak si teda lámete hlavu nad tým, ako skontrolovať svojich pracovníkov aj na odlúčených pracoviskách či na služobných cestách, tak sa Výkaz práce môže stať Vaším ideálnym pomocníkom.
Mobilná dochádzka
V dnešnej technologickej dobe je možné kontrolovať svojich zamestnancov kdekoľvek v teréne, pretože súčasťou nášho systému je aj lokalizácia pracovníkov. Je to výhoda predovšetkým pre zamestnávateľov, ktorí častokrát ani nevedia, ktorý zamestnanec práve pracuje a kde sa presne behom dňa pohybuje či koľko si robí prestávok. Naša mobilná dochádzka Vám ukáže, ako je možné jednoducho platiť zamestnancov len za čas strávený na pracovisku.
Ako to funguje?
Náš systém nie je limitovaný žiadnym konkrétnym miestom, budovou či areálom. K evidencii práce zamestnancov, ktorí sú napríklad na služobnej ceste alebo niekde v teréne stačí len mobilný telefón s našou aplikáciou. Jediným kliknutím zaznamenáte príchod alebo odchod vrátane svojej polohy. Všetko je okamžite zaznamenané a synchronizované na webovom rozhraní. Zaznamenané dáta môžu následne slúžiť ako ideálny podklad pre výpočet mzdy či rôzne ďalšie analýzy.
Kde je aplikácia pre evidenciu dochádzky k stiahnutiu?
Ak sa Vám páči predstava mať vždy prehľad o všetkých pracovníkoch, alebo chcete predísť prípadným nedorozumeniam o počte odpracovaných hodín či nadčasoch, stačí Vám k tomu dochádzkový systém Výkaz práce a mobilný telefón, ktorý vie lokalizovať svoju polohu. Špeciálnu mobilnú aplikáciu si môžete stiahnuť Vy aj Vaši zamestnanci na stránkach obchodu Google play alebo iTunes.
Ak Vás náš dochádzkový systém Výkaz práce zaujal, môžete si ho jednoducho vyskúšať zdarma. V prípade záujmu o ďalšie informácie nás neváhajte kontaktovať.