Vážení užívatelia. Radi by sme sa s vami podelili o malú ochutnávku toho, čo sa pripravuje vo Výkaze práce v najbližšom období. K podkladu pre mzdy pridáme novú možnosť, a to detailne zvoliť, čo do odpracovaného času započítať a čo nie. Prehľady o pracovníkoch vylepšíme tak, aby ste aj v mobilnej a PC aplikácii mali ešte lepšiu predstavu o aktuálnom dianí. Ďalej sa môžete tešiť aj na nové možnosti a dizajn dochádzkového terminálu, možnosť prepnutia na iného pracovníka v mobilnej aplikácii a mnoho ďalších funkcií.
Dnes prinášame veľké množstvo vylepšení a niektoré úpravy ktoré výrazne zmení tvár aplikácie. Hlavnou novinkou je, že Rozpis práce bol vylepšený, premenovaný na agendu Výkaz práce, stal sa hlavnou agendou aplikácie a bol ešte hlbšie prepojený s dochádzkou. Toto prepojenie prináša ne-len zjednodušenie kontroly záznamov, ale tiež nové spôsoby, ako prácu evidovať. Obzvlášť pri využití pridaných funkcií, ako je štart záznamu zo šablóny, z plánu, či z histórie, opätovné spustenie záznamu, či tiež duplikácia medzi pracovníkmi. Vo všetkých aplikáciách je teraz veľa vecí "viac po ruke". Dôležité zmeny prebehli taktiež v systéme vyúčtovanie za využitie aplikácie.
Tentoraz nová verzia aplikácie prináša nielen vylepšenia, ale je nimi priamo nabitá. Vedúci pracovníci, ktorí si radi dôkladne skontrolujú pracovný výkaz svojich zamestnancov určite využijú novinku v podobe schvaľovania skontrolovaných záznamov. Tých, čo už stihli vyskúšať novú PC aplikáciu alebo sa k tomu čoskoro chystajú, radi potešíme informáciou, že do PC aplikácie pribudlo množstvo funkcií doteraz známych predovšetkým z aplikácie pre mobilné telefóny, ako napríklad prehľad o prítomnosti pracovníkov, tlačidlá pre rýchly štart činností a mnoho ďalších. Pri vylepšeniach sme samozrejme mysleli aj na používateľov mobilnej aplikácie. Pre viac informácií neváhajte nahliadnuť do článku.
Práca zamestnancov vykonávaná mimo pracovisko sa ťažko sleduje aj eviduje. Kladie vyššie nároky na radových zamestnancov pri vyplňovaní papierových formulárov a tiež na vedúcich pracovníkov, ktorí ich musia dôkladne kontrolovať. Všetky tieto náročnejšie podmienky, ktoré zaberajú veľké množstvo času, dokáže skvele vykompenzovať Výkaz práce predstavujúci komplexný dochádzkový systém, do ktorého môžu zamestnanci zadávať dáta o svojej aktivite pomocou Android alebo iOS aplikácie. Vedúci pracovníci si môžu následne aktivitu svojich zamestnancov skontrolovať pomocou...
Nová verzia aplikácie so sebou prináša hneď niekoľko výrazných noviniek. Prvou z nich je moderná aplikácia pre počítače so systémom Microsoft Windows 10. Vzhľadom na pohodlný spôsob zadávania, bude nová PC aplikácia určite prínosom predovšetkým na pracovisko, kde vzniká v priebehu dňa väčšie množstvo záznamov, s ohľadom na časté striedanie činností alebo zákaziek. Majiteľov telefónov iPhone určite poteší správa, že už budú môcť zapisovať svoje jazdy vozidlom len niekoľkými kliknutiami na obrazovku svojho mobilného zariadenia. Informácie o ďalších novinkách, ako napríklad o skupinových oprávneniach nájdete v článku.
O aké funkcie bol Výkaz práce rozšírený tentoraz? Verzia 7.3 je prínosom predovšetkým pre užívateľov, ktorí sa tešili na funkciu, ktorá im umožní sledovať priebeh zákazky z pohľadu určeného rozpočtu. Potešení budú iste aj tí, ktorí sa tešili na dostupnosť Knihy jázd vo svojom mobilnom telefóne s Androidom, aby mohli svoje cesty pohodlne zaznamenávať kdekoľvek a okamžite. Užívateľom iOS zariadení sme vytvorili nový dizajn aplikácie, pre intuitívnejšie používanie podľa iOS štandardov. Verzia 7.3 ponúka aj pohodlnejšie pridelenie oprávnenia k vozidlám a ďalšie vylepšenia.
Výkaz práce vo verzii 7.2 bol vylepšený hneď o niekoľko zaujímavých funkcií. Zmeny boli tentokrát zamerané najviac na efektívnejšiu prácu s agendami zákazka a fakurácia. Pre tieto účely dokonca pribudla nová agenda Výdavky. Ďalej sa verzia 7.2 zameriava na pohodlnejšie využitie pre užívateľa a s tým spojené nové možnosti. Pridali sme napríklad vylepšenia pre jednoduchšiu evidenciu a kontrolu dochádzky pracovníkov na stálom pracovisku aj u zákazníkov.
Zákazky a oprávnenia pracovať na nich, vedenie účtu aj v eurách a dolároch a ďalšie. Pozrite sa na nové funkcie a vylepšenia.
Predstavujeme Vám jarné novinky. Širšie možnosti prideľovať oprávnenia, možnosť ne/zobrazovať zákazky a viac.
Prinášame Vám niekoľko vylepšení, ktoré znova posunú možnosti Výkazu práce o krok ďalej. Rozšírené nastavenia sadzieb, bonus za dobitie kreditu a ďalšie.
Dochádzkový systém potrebuje skôr či neskôr každá firma, ktorá chce mať prehľad o odpracovaných hodinách svojich zamestnancov. Klasické dochádzkové systémy v dnešnej dobe väčšinou neponúkajú možnosť evidencie dochádzky v teréne. Časy, kedy firmy evidovali príhody a odchody napríklad pomocou dochádzkovej knihy, sú už dávno minulosťou. Ak si teda lámete hlavu nad tým, ako skontrolovať svojich pracovníkov ...
Lámete si hlavu nad tým, ako viesť prehľad svojej vlastnej práce alebo evidenciu dochádzky a činnosť svojich zamestnancov vrátane zaznamenania ich polohy? Pomôcť Vám môže služba Výkaz práce. Jednou z prepracovaných funkcií v rámci dochádzkového systému Výkaz práce je jednoduchá a prehľadná evidencia odpracovanej doby, ktorú je zamestnávateľ povinný viesť podľa zákona. Výhodou systému sú okrem iného prehľadné výstupy, ktoré ...