Ospravedlňujeme sa za dočasnú nedostupnosť tel. čísla zákazníckej podpory. Neváhajte nám napísať alebo nám zavolajte na české tel. číslo: +420 216 216 200.
Zákazky
Kompletnú vykázanú prácu pracovníkov a cesty vozidiel je možné evidovať na jednotlivé zákazky, prípadne ich členenia.
V prípade potreby je možné evidovať aj akékoľvek ďalšie výdavky, a získať tak ucelený prehľad o ziskovosti zákaziek.
Vyhodnotenie zákaziek
Pomocou prehľadných tabuliek a tlačových výstupov získate dokonalý prehľad o nákladoch a výnosoch jednotlivých zákaziek vrátane ich časového vývoja.
Exporty dát do formátu excel a pdf sú samozrejmosťou.
Pre pokročilých podporujeme vo formáte excel aj prácu s kontingenčnými tabuľkami.
Možnosti nastavenia a sledovania
Vo webovej časti aplikácie môžete povoliť jednotlivým pracovníkov práva na vybrané zákazky.
Tieto zákazky sa im potom budú ponúkať k vyplneniu na nimi používaných zariadeniach.
Každý pracovník má teda k dispozícii len zákazky, na ktorých mu umožníte vykazovať prácu.
Adresár kontaktov
Súčasťou tejto agendy je tiež adresár kontaktov, ktorý možno využiť pri vytváraní podkladov pre fakturáciu alebo priamo pre fakturáciu.
Zákazky tak môžete evidovať a vyhodnocovať aj z pohľadu jednotlivých kontaktov.